خبرگزاری کار ایران

معاون علوم پزشکی استان:

مرکز «نفس» در شهرستان‌های لرستان راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۶۸۴

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از راه‌اندازی مرکز نفس در شهرستان‌های مختلف این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهناز مردانی در نشست طرح «نفس» با تأکید بر اهمیت اجرای طرح «نفس» در کل استان، اظهار داشت: مرکز نفس در سطح شهر خرم‌آباد اخیراً راه‌اندازی شده و امیدواریم به‌زودی با همت همکاران در سطح شهرستان‌ها نیز راه‌اندازی شود.

وی افزود: لازمه پیشگیری از سقط‌جنین در این طرح شناسایی به‌موقع مادران بارداری است که قصد سقط‌جنین دارند، لذا شبکه‌سازی و شناسایی به‌موقع در این امر نقش به سزایی خواهد داشت.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، عنوان کرد: در این مرکز حمایت‌های مالی، حمایت‌های روحی روانی، حمایت معنوی و… به افرادی که به دلیل مشکلات مالی، اجتماعی، فرهنگی و… قصد سقط‌جنین دارند ارائه می‌شود.

مردانی با اشاره به اهمیت تبلیغات گسترده در رابطه‌ با این طرح، عنوان کرد: تبلیغات گسترده در سطح محیط باید صورت گیرد و از ظرفیت صداوسیما، بیلبوردهای سطح شهر، انتشار تراکت و… باید در این راستا استفاده کرد.

وی گفت: همچنین می‌توان از اقشار مختلف جامعه مانند ماماها، آزمایشگاه‌ها، مساجد، حوزه علمیه و… در این راستا استفاده کرد تا سال آینده استان ما نیز یکی از استان‌های برتر در این زمینه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز