خبرگزاری کار ایران

با حمایت بنیاد مسکن البرز انجام می‌شود؛

فرصت مناسب استفاده از تسهیلات مسکن روستایی برای مقاوم سازی خانه‌های روستایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۲۸۱

مسئول بازسازی بنیاد مسکن البرز با اشاره به فرصت مناسب استفاده از تسهیلات مسکن روستایی برای مقاوم سازی خانه های روستایی، گفت: ۸۰۰ واحد مسکونی دیگر امسال مقاوم سازی می‌شوند.

به گزارش ایلنا از البرز، نیما امیدبخش با اشاره به تعداد خانه های مسکونی روستایی در استان البرز، اظهار کرد: طبق طرح آمارگیری مسکن روستایی سال ۱۳۹۷ بیش از ۶۰ هزار واحد مسکونی در ۲۶۲ روستای استان البرز وجود دارد که از این تعداد تاکنون حدود ۵۰ درصد خانه‌های مسکن روستایی مقاوم سازی شده است.

مسئول بازسازی بنیاد مسکن البرز تصریح کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون نیز تعداد ۱۵۵۰ واحد مسکونی مقاوم سازی شد.

امیدبخش با توجه به برنامه‌های سال جاری نیز گفت: در سال جاری مقرر شده حدود ۸۰۰ واحد مسکونی دیگر روستا با استفاده از تسهیلات مسکن روستایی که در سال گذشته با رشد ۲ برابری از ۱۰۰ میلیون به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافته بهسازی و مقاوم سازی شوند.

وی همچنین به اقدامات بنیاد مسکن در این حوزه اشاره کرد و گفت: خدمات فنی و مهندسی شامل طراحی و نظارت بر اجرای پروژه های مسکن روستایی نیز به مالکین روستایی در سطح استان انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز