خبرگزاری کار ایران

در راستای حدود شرعی صورت گرفت؛

افراد بی حجاب در قزوین اجازه استفاده از اتوبوس ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۱۴۵

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: حجاب حدود شرعی و قانونی است و از ارائه خدمات به افرادی که این حدود را رعایت نمی‌کنند، معذوریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مجید اسلامی با اعلام این خبر گفت: از آنجایی که حجاب از حدود شرعی و قانونی است؛ با تمام احترام به عنوان خادم مردم در شهر دارالمومنین قزوین در پایانه‌های مسافربری رسالت خود را انجام می‌دهیم؛ اما از ارائه خدمات به افرادی که این حدود را رعایت نمی‌کنند معذوریم.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین افزود: علی‌رغم اینکه احترام زیادی برای همشهریان و گردشگران عزیز قائل هستم اما با توجه به اینکه قزوین شهر دارالمومنین است از ارائه خدمات به خانم‌های بدپوشش معذور هستیم.

وی با بیان اینکه سالانه بیش از 250 هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین جابجا می‌شوند، گفت: با وحدت کلام، مشارکت و دغدغه‌مند بودن می‌توان راه را برای انجام اقدامات فرهنگی و رسیدن به نتیجه مطلوب به روشنی ترسیم کرد.

اسلامی ادامه داد: با توجه به هماهنگی‌های صورت پذیرفته با انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری به تمامی شرکت‌ها ابلاغ شده است که از خدمات به افرادی که حجاب حدود شرعی و قانونی را رعایت نمی‌کنند خدمات ارائه نشود.

وی با بیان اینکه شهروندان قزوینی به حفظ شئونات اسلامی حساس هستند، گفت: همانگونه که شهروندان قزوینی برای میهمانان و مسافران احترام قائل هستند و با فرهنگ بالای خود از گردشگران میهمان‌نوازی می‌کنند انتظار می‌رود گردشگران هم با رعایت اصول اسلامی و حجاب حدود شرعی و قانونی به ارزش‌های شهروندان نجیب این دیار احترام بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز