خبرگزاری کار ایران

معاون هلال احمر استان:

حوادث جاده‌ای روز گذشته در قزوین سه مصدوم برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۰۵۶

معاون امداد و نجات هلال احمر استان قزوین گفت: در دو حادثه رانندگی در محورهای قزوین_ رشت و آوج_ هرائین امدادگران هلال احمر سه مصدوم را نجات داده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حکمت الله هاشمی با اشاره به حادثه تصادف در استان گفت: در ساعت ۱۸:۰۶ روز گذشته، گزارشی مبنی بر برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه L90 در کیلومتر ۷۵ محور قزوین_ رشت به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان قزوین ادامه داد: بلافاصله تیم پایگاه امداد و نجات کوگیر جهت امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند و یک مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط نجاتگران جهت انتقال به مرکز درمانی به نیروهای اورژانس تحویل داده شد.

وی عنوان کرد: همچنین در ساعت ۱۹:۲۶ هم گزارشی مبنی بر برخورد یک دستگاه پژو۴۰۵ با یک دستگاه موتور سیکلت در کیلومتر ۱۵ محور آوج_ هرائین به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

این مسئول ادامه داد: بلافاصله تیم پایگاه امداد و نجات آوج به محل حادثه اعزام شده و دو مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط نجاتگران به مرکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز