خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو خبرداد؛

برطرف شدن تنش آبی 4 شهر‌ فارس تا پایان هفته

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۰۹۵

وزیر نیرو از برطرف شدن تنش آبی حادث شده در برخی شهرهای شرقی فارس تا پایان این هفته خبرداد.

به گزارش ایلنا، علی اکبر محرابیان در بازدید از شهرستان‌های شرق فارس گفت: تنش آبی شهر‌های داراب، فسا، زرین‌دشت و استهبان تا پایان همین هفته برطرف خواهد شد.

محرابیان افزود: این شهر‌ها به علت بروز اختلال در سامانه انتقال آب از سد رودبال امسال دارای مشکلاتی شده‌اند.

مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس نیز با ذکر مشخصات فنی پروژه‌های آبرسانی فارس اظهار کرد: امروز و به میمنت نزدیک شدن به دهه امامت و ولایت و با حضور مقام عالی وزارت نیرو، استاندار فارس و دیگر مسئولان؛ عملیات حفر، تجهیز و برق‌رسانی به ۶ حلقه چاه، اجرای ۱۰ کیلومتر خط انتقال، کف‌شکنی یک حلقه چاه، مهندسی مجدد، خرید و نصب ۱۰حلقه چاه برای شهر داراب و برخی از روستا‌های مجاور این شهر مورد بازدید قرار گرفت.

علی‌جان صادق پور گفت: همچنین از عملیات حفر، تجهیز و برق‌رسانی یک حلقه چاه، مهندسی مجدد، خرید و نصب تجهیزات شش حلقه چاه و اجرای یک کیلومتر خط انتقال برای شهر و برخی روستا‌های حاجی آباد شهرستان زرین دشت، حفر، تجهیز و برقرسانی یک حلقه چاه و اجرای یک کیلومتر خط انتقال برای جنت شهر و داراب و حفر، تجهیز و برق‌رسانی یک حلقه چاه، خرید و اجرای چهار کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به رکن آباد و اسلام آباد بازدید شد.

او یادآور شد: با بهره برداری از این پروژه‌ها که با صرف اعتباری معادل ۱۵۰۰ میلیارد ریال اجرا شده، جمعیتی قریب به ۱۶۰ هزار نفر از مردم این مناطق از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز