خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان:

367 واحد تولیدی غیرفعال در استان قزوین شناسایی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۲۳۷

رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: 367 واحد تولیدی غیرفعال در استان شناسایی شده که برای راه‌اندازی و ورود آن‌ها به چرخه تولید برنامه ریزی شده که برای بازگشت 54 مورد آن به چرخه تولید برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عزیزالله افضلی گفت: در راستای حمایت از تولید، پایش واحدهای راکد و نیمه فعال در دستور کار قرار دارد و در سال جاری با اقدامات صورت گرفته 5 واحد به چرخه تولید بازگشت.

رئیس سازمان صمت استان قزوین ادامه داد: در سال گذشته هم مشکل 45 واحد صنعتی حل شده و به چرخه تولید بازگشتند.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که در دستور کار قرار دارد، نظارت و بازرسی از بازار کالاهای اساسی و پرمصرف است که در این راستا از ظرفیت بسیج و سمن‌‌ها استفاده می‌شود.

این مسئول ادامه داد: درحال حاضر در تامین کالاهای اساسی در استان با چالش و مشکلی مواجه نیستیم و برای مبارزه با احتکار و تنظیم بازار و شفاف سازی واردات طرح‌های مختلف اجرا شده که استفاده از سامانه تجارت ازجمله آن‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: با تشدید نظارت‌‌ها شاهد شفاف سازی 75 درصدی در بخش لوازم خانگی و 90 درصدی در بخش سیمان بودیم و نظارت بر پوشاک هم به تازگی آغاز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز