خبرگزاری کار ایران

دادستان یزد خبرداد؛

بیشترین فرار مالیاتی یزد در صنف زرگران است / وقوع ۱۲ هزار سرقت از شهر یزد در سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۲۰۴

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد با اشاره به کشف ۲۱ مورد پرونده فرار مالیاتی استان گفت: بیشترین این پرونده‌ها مربوط به صنف زرگر بوده است.

به گزارش ایلنا از یزد، محمدرضا حدادزاده اظهار داشت: زرگران، دلالان و وکلا بیشترین فرار مالیاتی را داشتند برخورد جدی با این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.

وی از اهتمام نیروی انتظامی استان در برخورد با جرم سرقت خبر داد و افزود: سال گذشته بیش از ۱۲ هزار مورد سرقت در یزد اتفاق افتاده و هم‌اکنون ۹۵۰ سارق در زندان‌های یزد به سر می‌برند.

این مقام قضایی با اشاره به تاکید دستگاه قضا بر پیشگیری از وقوع جرائم، از خانواده‌ها خواست تا ضمن اهتمام به موضوع پیشگیری، هم از مواجهه با مشکلات و تبعات بروز این بزه‌ها و جرائم جلوگیری و هم دستگاه قضا را برای رسیدگی به مسائل مهم‌تر یاری کنند.

حدادزاده در مورد برخورد با سارقان هم گفت: پارسال ۱۲ هزار مورد سرقت در شهر یزد داشتیم و نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای برخورد با مجرمان در این حوزه دارد به طوری که هم اکنون نیز ۹۵۰ سارق در زندان‌های یزد دوران محکومیت خود را سپری می‌کنند.

این مقام قضایی تاکید کرد: برخورد با بنگاه‌های املاک و خودرو را با جدیت دنبال می‌کنیم و در این راستا نیز طی یک سال گذشته با ۵۳ املاکی و ۱۸ بنگاه فروش خودرو برخورد شده و قطعاً همین اقدامات مانع بروز بسیاری از کلاهبرداری و بروز دیگر مشکلات برای شهروندان شده است.

وی با اشاره به غیرقانونی بودن افزایش بیش از ۲۰ درصدی نرخ اجاره، بسیاری از تخلفات در این زمینه را بی ارتباط با صنف املاک ذکر کرد و افزود: ۲۰ هزار خانه خالی در استان شناسایی شده که فوراً مالکان باید در مورد آنها تعیین تکلیف کنند والا منجر به اخذ مالیات‌های قابل توجه از آنها خواهد شد.

حدادزاده در پایان نیز با بیان این که تاکید ما برخورد با قاچاق کلان است، گفت: پارسال ارزش فروش اموال قاچاق توسط اموال تملیکی معادل ۵۴ میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز