خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گلستان:

کشف ۳ تن انواع مواد مخدر در گلستان/ بانوان و نوجوانان بیشتر ماده مخدر گل مصرف می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۱۰۴

دبیر ستاد شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گلستان گفت: در ۳ماهه اخیر۳ تن انواع مواد مخدر در گلستان کشف شد و متاسفانه مافیای مواد مخدر بنیان خانواده‌ها را هدف قرار داده است.

به گزارش ایلنای گلستان،مهدی طالبی درجمع خبرنگاران اظهارکرد: از ابتدای سالجاری بیش از ۳ تن انواع مواد مخدر دراستان کشف شد که دراین رابطه بیش از ۷۰۰ معتاد متجاهر دستگیر شدند.متاسفانه مافیای مواد مخدر خانواده ها را هدف قرار داده است وآگاه سازی و پیشگیری اولویت کاهش آسیب های اجتماعی است.

وی ادامه داد: درسال گذشته بیش از ۱۰ تن مواد مخدر دراستان کشف شد و بیش از ۱۰۰۰ معتاد متجاهر دستگیر شدند که این دستگیری ها ۳۰ درصد سرقت های در گلستان کاهش پیدا کرد.

وی بیان کرد: متاسفانه ۲۰ درصد قتل ها،۵۵ درصد طلاق ها،۳۰ درصد شرارت ها،۶۰ درصد پرونده کیفری،۴۰ درصد سرقت ها مستقیما با مواد مخدر ارتباط داشتند.هم اکنون ۲۰۰ مرکز خدمات درمانی به معتادان دراستان ارائه خدمات میکند که درسال گذشته بیش از ۵۰ هزار نفر در گلستان تحت درمان قرار گرفته اند.

وی خاطرنشان کرد: ماده مخدر گل را بیشتر بانوان و نوجوانان مصرف می کنند، وقتی اسم ماده مخدر می آید افراد تصور می کنند که این ماده یک نوع گیاه است حال آنکه اینطور نیست و کاملا اعتیادآور و مخرب است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز