خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۵ مشهد خبر داد؛

احداث زمین ورزشی روباز در بولوار کرامت با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۰۸۳

شهردار منطقه ۵ مشهد از پیشرفت فیزیکی ٩٠ درصدی پروژه احداث زمین ورزشی روباز در بلوار کرامت خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مجید وحدتی پور در این خصوص اظهار داشت: با هدف توسعه و بهینه سازی فضاهای ورزشی و برآوردن نیازهای ورزشی جوانان و نوجوانان ساکن در منطقه، احداث زمین ورزشی روباز آسفالته واقع در بولوار کرامت، انتهای کرامت ١٢ که از بهمن ماه سال گذشته کلنگ زنی شده، هم اکنون با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل و بهره برداری است.

وی افزود: مساحت اجرای این پروژه ۱۵۰۰مترمربع است و برای احداث این زمین ورزشی مبلغی معادل ٢٠ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است و پیش بینی می شود تا ابتدای مردادماه به بهره برداری برسد.

وحدتی پور ادامه داد: تعویض چمن مصنوعی سه زمین ورزشی به نام صداقت صورت گرفته است. زمین ورزشی صداقت در بولوار میرزا کوچک خان۵ واقع شده و کار تعویض چمن مصنوعی آن از اسفندماه سال گذشته آغاز شده و هم اکنون با پیشرفت صددرصدی، این پروژه آماده بهره برداری است.

شهردار منطقه پنج با اشاره به اینکه مساحت تعویض چمن این ۳ زمین ورزشی  ۲هزال و ۵۰۰مترمربع است، گفت: تعویض چمن مصنوعی زمین ورزشی ولایت واقع در ولایت۱۳ نیز به مساحت ۸۵۰ و زمین روباز ورزشی صلابت واقع در بولوار بابانظر ۷۴ نیز به متراژ ۸۰۰ مترمربع تکمیل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز