خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت گیلان:

طرح تشدید نظارت بر مشاورین املاک در گیلان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۷۹۰

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به آغاز طرح تشدید نظارت بر مشاورین املاک در استان گفت: مشاورین املاک به حق کمیسیون قانونی و نرخ نامه پایبند باشند.

به گزارش ایلنا از رشت، تیمور پورحیدری در گفت وگو با رسانه‌ها با اشاره به لزوم رعایت ضوابط و قوانین توسط مشاورین املاک اظهار کرد: رؤسای اتحادیه‌های املاک سراسر استان نسبت به چارچوب قانونی و نرخ نامه‌های ابلاغ شده توجه لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه هرگونه سو استفاده ناشی از اضافه دریافت‌ها از خریداران و فروشندگان تخلف محسوب می‌شود، افزود: اجرای طرح تشدید نظارت بر مشاورین املاک از نیمه خرداد آغاز و تا آخر تابستان در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان صمت گیلان اضافه کرد: بر همین اساس برای ۶۰ مشاور املاک به ارزش بیش از ۲۸۲ میلیون تومان پرونده تخلف به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

پورحیدری ارائه فاکتور و درج قیمت را حق قانونی مخاطبین این واحدهای صنفی عنوان کرد و ادامه داد: در این شرایط دشوار اقتصادی با هرگونه سو استفاده و تضییع حقوق عامه به شدت برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: تبانی بین مالکین با مشاورین املاک سبب افزایش نرخ غیرقانونی منطقه‌ای شده و متأسفانه این موضوع بسیاری از افزایش قیمت‌ها و آشفتگی بازار املاک را سبب می‌شود و در صورت مشاهده با اصناف مورد اشاره برخورد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز