خبرگزاری کار ایران

برای دومین روز ؛

هوای کرمانشاه در وضعیت "هشدار" قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۸۶۱

مدیرکل محیط زیست استان گفت: هوای اکثر شهرهای کرمانشاه، امروز (۲۹ خرداد) به دلیل نفوذ ریزگردها به جو استان در شرایط هشدار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، احد جلیلیان  با اشاره به اینکه امروز نیز دوباره شاهد نفوذ گرد و غبار به جو استان هستیم، گفت: در حال حاضر عدد

‌شاخص کیفی هوا برای شهر کرمانشاه ۱۵۶ بوده که وضعیت قرمز و هشدار (ناسالم) را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: در ایستگاه‌های قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب نیز با عدد شاخص ۱۳۵ شاهد وضعیت نارنجی و هشدار (ناسالم برای گروه‌های حساس) هستیم.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه عدد شاخص کیفی هوا برای ایستگاه پاوه را نیز ۱۴۹ عنوان کرد که وضعیت نارنجی و هشدار (ناسالم برای گروه‌های حساس) را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه در ایستگاه اسلام آبادغرب نیز با عدد شاخص ۱۰۸ شرایط نارنجی و هشدار را داریم، یادآور شد: در ایستگاه کنگاور نیز عدد شاخص کیفی هوا ۱۳۷ بوده که وضعیت هشدار و نارنجی (ناسالم برای گروه‌های حساس) را نشان می‌دهد.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه از روند کاهشی غلظت ذرات معلق موجود در هوا خبر داد و ابراز امیدواری کرد از اواسط امروز شاهد کاهش غلظت غبار در جو استان باشیم.

روز گذشته نیز هوای برخی شهرهای استان در شرایط غیراستاندارد قرار داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز