خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون صندوق توسعه ملی از واحدهای صنعتی فارس؛

صندوق توسعه ملی در پروژه های بزرگ مشارکت خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۰۴۸

معاون صندوق توسعه ملی از تعدادی از واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز و شهرستان سپیدان بازدید و اعلام کرد: صندوق توسعه ملی در پروژه های اقتصادی و بزرگ کشور مشارکت خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا صالح؛ تعدادی از فعالان بخش خصوصی، کار آفرینان و سرمایه گذاران از شرکت فاتح صنعت که در زمینه فعالیت طراحی، ساخت و نصب تجهیزات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، شرکت صنعتی و تولیدی افزار کیمیای فارس که در ساخت و تولید قطعات صنعتی، شرکت شایان دیزل (گروه صنعتی آرشام ) که تولید خودروی سواری ، کامیون و صندلی خودرو فعالیت دارد در شهرک صنعتی بزرگ شیراز بازدید کرد.

معاون منابع و مصارف صندوق توسعه ملی در جریان بازدید واحدهای صنعتی و تولیدی و در جلسه با فعالین اقتصادی گفت: با هدف حفظ حقوق نسل های آینده و تبدیل منابع ملی به سرمایه های مولد اقتصادی مشارکت صندوق توسعه ملی در پروژه های اقتصادی و بزرگ کشور با داده های جدید صورت می گیرد.

صالح با تاکید براینکه تسهیلات به صورت ارزی به بنگاه اقتصادی اعطاء شده است و باز پرداخت نیز به همین روش صورت می‌پذیرد،افزود: به استناد اساسنامه صندوق توسعه ملی، پرداخت هرگونه تسهیلات از محل منابع صندوق فقط از طریق بانک های عامل انجام می شود لذا صندوق نهاد تامین مالی است بنابراین آمادگی داریم در مقوله سرمایه گذاری و طرح‌های جدید در استان فارس در قالب مقررات و اختیارات صندوق و در جهت تسریع در رفع مشکلات و چالش‌های این حوزه حمایت لازم صورت پذیرد.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس نیز در حاشیه این جلسه به خبرنگاران گفت: این جلسه جهت تلاش برای رفع موانع و مشکلات بنگاه های اقتصادی، واحدهای تولیدی ، صنعتی ، صادراتی و ضرورت هدایت و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و صنایع بزرگ اقتصادی در راستای افزایش اشتغال پایدار و رشد تولید برگزار شد.

حمید رضا ایزدی افزود: استان فارس در راستای توسعه فعالیتهای اقتصادی و اشتغال پایدار دارای ظرفیت و پتانسیل متنوع در بخش‌های صنعت و معدن و کشاورزی و... است که جهت استفاده از این پتانسیل ها باید زیر ساخت های لازم اجرایی شود.

این مدیران همچنین از مجموعه صنعتی فراسان که در زمینه فعالیت صنعت لوله های GRP و شرکت دانش بنیان فراپاکس تولید کننده مخازن، اتصالات و تجهیزات پیشرفته کامپوزیتی و شهرک صنعتی غیردولتی کامپوزیت سازه ماندگار و واحدهای زیر مجموعه فراپیشتاز هونام تولیدکننده واشر و قطعات لاستیکی، کارخانه درحال احداث فراپایه دالین تولید کننده لوله‌های GRP شرکت دالین کوه پارسه تولید انواع قطعات دقیق و پیچیده با ابعاد مختلف جهت صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، خودروسازی و... شرکت کامپوزیت سازه تولیدکننده قطعات و تجهیزات کامپوزیتی در شهرستان سپیدان بازدید و ضمن بررسی توانمندی‌ها، مسائل و مشکلات را بررسی و تصمیمات اجرایی اتخاذ کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز