خبرگزاری کار ایران

دادستان البرز خبر داد:

10 نفر از اراذل و اوباش در شهرستان البرز دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۹۵۶

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از دستگیری 10 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی‌زاده از دستگیری 10 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این اراذل و اوباش در دو گروه و به دفعات و با انواع سلاح سرد و گرم منازعات خیابانی انجام می دادند و با ایراد ضرب و جرح نسبت به یکدیگر باعث ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان شده و نظم و امنیت عمومی را مختل می کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز افزود: این متهمان با انتشار ویدئوهای متعدد در فضای مجازی همدیگر را با الفاظ دون از شان و عفت عمومی تهدید و به نزاع دعوت می کردند و با هم درگیر می شدند.

حجت الاسلام والمسلمین تقی‌زاده تصریح کرد: با تشکیل پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای شهرستان دستورات قضایی لازم برای شناسایی این اراذل و اوباش صادر و در کمترین زمان توسط عوامل انتظامی دستگیر شدند.

این مسئول قضایی اضافه کرد: این متهمان پس از دستگیری و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و قطعاً در کیفرخواست صادره به دلیل سوابق متعدد کیفری برخی از آنها، اشد مجازات از دادگاه رسیدگی کننده تقاضا خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز در پایان گفت: دستگاه قضایی نسبت به حفظ نظم و تامین امنیت عمومی حساسیت ویژه دارد و بدون شک فضای امن جامعه را برای مخلان آن ناامن خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد عده‌ ای اراذل و اوباش با اقدامات خود آسایش مردم را مختل کنند و قطعاً برخورد دستگاه قضایی با این افراد سخت، بدون اغماض و بازدارنده خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز