خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی:

طرح نوسازی مساکن بافت فرسوده در ۳۲ شهر آذربایجان‌غربی اجرا می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۶۸۹

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۳۲ شهر در استان دارای محدوده بافت فرسوده هستند که مساحتی حدود ۳ هزار و ۳۱۰.۸ هکتار را شامل می‌شود.

به گزارش ایلنا، سید محسن‌حمزه‌لو بیان کرد: نوسازی واحدهای مسکونی بافت فرسوده در اولویت بوده و این امر در حوزه بازآفرینی با جدیت دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: برای ۲ هزار و ۹۸ واحد مسکونی در حوزه بافت فرسوده در آذربایجان‌غربی طی ۲ سال گذشته پروانه احداث صادر شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: بسته‌های تشویقی و تسهیلات بانکی برای واحدهای مسکونی بافت‌های فرسوده (محدوده‌ها و محلات هدف بازآفرینی شهری) در استان تصویب و ابلاغ شده است.

حمزه‌لو افزود: گسترش خدمات زیربنایی در محدوده‌های بازآفرینی شهری و ساماندهی بافت تاریخی در استان از دیگر مسائل مورد پیگیری بوده که راه و شهرسازی بر این امر اهتمام ویژه دارد.

وی تاکید کرد: توجه به نوسازی بافت‌های فرسوده و گسترش خدمات در این محدوده‌ها موجب رونق و صنعت ساخت مسکن می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه  صنعت ساختمان نیازمند همکاری و هم افزایی تمام دستگاه‌های اجرایی است افزود: بهسازی و ایمن سازی بافت‌های فرسوده به مشارکت و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداری‌ها و همچنین  همکاری مردم و بخش خصوصی و انبوه‌سازان نیاز دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ادامه داد: ۳۲ شهر در استان دارای محدوده بافت فرسوده هستند که مساحتی حدود ۳ هزار و ۳۱۰.۸ هکتار را شامل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز