خبرگزاری کار ایران

صبح امروز اتفاق افتاد؛

واژگونی سرویس کارگران شهرک صنعتی در جاده نیشابور / ١۶ کارگر مصدوم شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۶۰۲

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: صبح امروز سرویس کارگران یکی از شرکت‌های صنعتی در مسیر نیشابور به مشهد دچار سانحه و واژگون شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، ابوالفضل اسدی اظهار داشت: با اعلام حادثه مزبور در ساعت ۶ و ۴۷ دقیقه بامداد صبح امروز به سامانه ۱۲۵، بلافاصله یک تیم از نجاتگران ایستگاه شماره یک و تیمی از آتش نشانان ایستگاه شماره سه به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه حادثه مزبور در کیلومتر ۷ جاده مشهد به نیشابور و بعد از پلیس راه رخ داده بود، افزود: در جریان این سانحه مینی بوس حامل کارگران از جاده منحرف و به طور کامل واژگون شده بود که نجاتگران و آتش نشانان با همکاری تکنسین های اورژانس ۱۱۵ اقدام به خارج ساختن مصدومان از داخل مینی بوس کردند.

اسدی تصریح کرد: در این عملیات که عوامل پلیس راه، نیروی انتظامی و هلال احمر نیز در محل حضور داشتند، نجاتگران و آتش نشانان همزمان با انجام عملیات نجات کارگران مصدوم، کار ثابت سازی مینی بوس را نیز با استفاده از جرثقیل کامیون نجات آتش نشانی انجام دادند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور با بیان این مطلب که واژگونی این مینی بوس فوتی نداشته است، یادآور شد: در جریان حادثه فوق ۱۶ نفر مصدوم شدند که همگی توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان اعزام شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز