خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می دهد؛

گلایه مردم از قطعی ادامه دار آب شرب روستایی در بخش کدکن خراسان رضوی/ جیره بندی آب در سه روستا

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۵۸۳

گزارش های مردمی از افت فشار و قطعی طولانی مدت آب شرب روستایی در منطقه کدکن خراسان رضوی حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اهالی برخی از روستاهای منطقه کدکن از جمله روستاهای دافی، اسفیز و چولانک با ارسال پیام های متعدد به ایلنا از قطعی آب شرب گلایه مند هستند. 

حسین عرب، بخشدار کدکن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن تایید قطعی و افت فشار آب در روستاهای دافی و اسفیز و چولانک در یک ماه اخیر گفت: آب مصرفی روستای پرجمعیت دافی این منطقه تنها به مدت دو ساعت در شبانه روز قابل استفاده می باشد و مردم روستای محروم چولانک نیز با مشکل قطعی آب روبرو هستند.

وی گفت: در تماس تلفنی مسئولان کدکن با خیرین استان، مقدار ۴ کیلومتر لوله آب شرب مخصوص روستای اسفیز تهیه و به آبفای شهرستان تحویل شد که امیدواریم بزودی شاهد برطرف شدن این مشکل باشیم.

مهدی عبدیان رئیس اداره آبفای منطقه کدکن نیز در این خصوص گفت: سه روستای چینگ کلاغ ، کته تلخ و چولانک در منطقه شکسته سیاه بخش کدکن بخاطر کم شدن آب مجتمع کلغری با افت فشار و قطع آب مواجه شده اند.

وی افزود: در حال حاضر آب بصورت جیره بندی بین این سه روستا تقسیم بندی شده و با توجه وضعیت موجود و در جهت رفع مشکل بی آبی و به دستور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تربت حیدریه با اجرای یک ایستگاه پمپاژ در روستای درخت سنجد، اتصال این روستا به مجتمع درخت سنجد در دستور کار قرار گرفته و پیمانکار مذکور تا ۲روز آینده شروع بکار می کند.

عبدیان تصریح کرد: در اسرع وقت نسبت به بازدید از چشمه آب شرب روستای دافی اقدام و در خصوص حفر چاه نیز مراحل اداری آن انجام شده که در دستورکار این اداره قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز