خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

طرح ملی چهار خطه شهرکرد -بن- داران اجرایی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۶۲۵

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: طرح ملی چهار خطه شهرکرد -بن- داران در دو استان چهارمحال و بختیاری و اصفهان اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا علی حیدری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله اول این طرح به طول ۱۸ کیلومتر از شهرکرد به بن اجرا شده و اکنون مرحله دوم طرح از بن تا پل بردشه در روستای آزادگان به طول ۳۶ کیلومتر در حال اجرا است.

وی افزود:مرحله دوم طرح ملی چهار خطه شهرکرد -بن- داران به طول ۱۱۱ کیلومتر اجرا می شود.

حیدری بیان کرد: در بخش نخست شش کیلومتر از بن تا لارک، در بخش دوم حدود ۷ کیلومتر از لارک تا شیخ شبان و در بخش سوم از شیخ شبان تا رودخانه زاینده رود در آزادگان اجرا می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خاطرنشان کرد: اعتبار این طرح ملی از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور تامین می‌شود و هم اکنون ۴۰۰ میلیارد تومان به بخش سوم این طرح اختصاص یافته است.

حیدری گفت: بهره برداری کامل از این چهار خطه دسترسی از شهرکرد به مرز‌های غربی و استان‌های نجف و کربلا را تسهیل می‌کند.

به گزارش ایلنا طرح چهارخطه شهرکرد- بن- داران در سال ۹۱ کلنگ زنی شد و تا کنون در مجموع حدود ۵۰ درصد در این استان پیشرفت فیزیکی دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز