خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

انسداد جاده کرج چالوس از چند جبهه ادامه دارد / بازسازی مسیر با حضور کارشناسان راه و شهرسازی بررسی و اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۹۹۳

استاندار البرز با عنوان اینکه جاده کرج_چالوس تا اطلاع ثانوی مسدود است و عملیات بازگشایی مسیر با جدیت دنبال می شود، گفت: بازگشایی محور کرج_چالوس با حضور تمامی نیروهای راهداری و خدماتی با جدیت ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در بازدید از روند امداد، خدمات رسانی و بازگشایی جاده کرج_چالوس در سیل پنجشنبه شب، با بیان اینکه بارندگی ها منجر به جاری شدن سیل و ریز کوه و رانش در این محور شده که با خساراتی همراه است، اظهار کرد: از تونل ۵ جاده کرج_چالوس حوالی سد امیرکبیر تا تونل یک با ریزش کوه و انسداد و تخریب جاده مواجه شده‌ایم.

وی با عنوان اینکه جاده کرج_چالوس تا اطلاع ثانوی مسدود است و عملیات بازگشایی مسیر با جدیت دنبال می‌شود، ادامه داد: با پیش بینی های صورت گرفته، تمامی نیروهای امداد و نجات، راهداری، هلال احمر، خدماتی و... در جاده مستقر و آماده بودند. با حضور به موقع نیروهای امدادی و نجات، بحران سیل و ریزش کوه مدیریت شد و خسارت جانی منجر به مرگ نداشتیم.

وی افزود: تمامی افرادی که در سیل متوقف شدند به مکانی امن هدایت شده اند و اسکان یافتند، خودروها نیز در مسیر جایگزین که از سوی راهداری ایجاد شده، در حال خروج از محور هستند.

استاندار البرز گفت: بازگشایی مسیر توسط راهداری و نیروهای خدماتی از چند جبهه که با انسداد و ریزش شدید همراه بوده، دنبال می‌شود. 

وی افزود: به طور قطع بازسازی محور توسط نیروهای وزارت راه و شهرسازی با جدیت پیگیری و اجرایی خواهد شد. کارشناسان راهداری و راه و شهرسازی در محور حضور دارند و بررسی های تخصصی در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز