خبرگزاری کار ایران

محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسدود است/بسیج امکانات راهداری برای بازگشایی محور کرج- چالوس

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۹۷۵

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به اینکه محور کرج- چالوس همچنان مسدود است، گفت: عملیات بهسازی و آواربرداری نقاط آسیب‌دیده، آغاز شده تا هرچه سریعتر محور بازگشایی شود.

به گزارش ایلنا از البرز، علی زندی‌فر اظهار کرد: بارش شدید باران روز پنج‌شنبه ۱۸خرداد در استان البرز باعث وقوع سیل و ریزش کوه در محور کرج- چالوس شد.

وی افزود: از همان ساعات اولیه آغاز بارش‌ها اکیپ‌های راهداری شامل ۵۰ نفر نیروی عملیاتی و پشتیبان به همراه تجهیزات و ماشین‌آلات راهداری به این محور اعزام شدند تا به کاربران جاده‌ای خدمت‌رسانی کنند.

این مسئول بیان کرد: با تلاش راهداران البرزی و نیروهای امدادرسان تمامی افرادی که در سیل متوقف شده بودند توسط ۶ دستگاه اتوبوس به کرج منتقل و ۱۲۰۰ خوردروی گرفتارشده در این محور نیز از مسیر جایگزین خارج شدند.

زندی‌فر اظهار کرد: در حال حاضر عملیات پاکسازی محور به همت نیروهای راهداری استان انجام شده است اما به علت آب‌بردگی برخی نقاط مثل محدوده تونل شماره پنج، گالری تکاوران و پیچ خزنکلا مسیر تا بهسازی کامل آن مسدود خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز تصریح کرد: برای بازشدن هرچه سریعتر این محور از ساعت ۵ صبح امروز عملیات بهسازی و آواربرداری در نقاط آسیب‌دیده با همکاری نیروهای راهداری استان‌های مازندران، تهران و قزوین آغاز شده است تا هرچه زودتر شاهد بازگشایی جاده کرج- چالوس باشیم.

انسداد محور چالوس و آزادراه تهران - شمال 

 بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای، محور چالوس و آزادراه تهران-شمال در مسیر رفت و برگشت به‌دلیل ریزش سنگ تا اطلاع بعدی مسدود است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز