خبرگزاری کار ایران

در بازدید استاندار عنوان شد؛

افشاگری مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از جابجایی اعتبارات پروژه‌های آب در گچساران

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۴۹۲

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با افشاگری در جابجایی اعتبارات پروژه‌های عمرانی آبرسانی در این استان طی سال‌های گذشته گفت: بیشترین اعتبارات جابجا شده مربوط به شهرستان گچساران است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "اُمید صالحی" در بازدید استاندار و برخی از مسئولان استانی و شهرستانی از ایستگاه های پمپاژ آب سعادت آباد و خیرآباد شهرستان گچساران، اظهار داشت: در چند سال اخیر، اعتبارات این شهرستان به جاهای دیگر می‌رفت و همین امر هم باعث وقفه در توسعه شبکه‌ها، ایجاد مخازن و توسعه ایستگاه‌های پُمپاژ آب برای این شهرستان گرمسیری شده است.

صالحی با انتقاد از  این جابجایی ها و با تأکید براینکه این اتفاق  نه تنها برای این شهرستان که در همه استان کهگیلویه و بویراحمد اتفاق افتاده ، یادآورشد: سعی کردیم حقوق همه شهرستان ها رعایت شود تا هیچ منطقه ای از توسعه و آبادانی که حقش است عقب نیفتد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد درباره قطعی های آب در شهرستان گچساران هم ادامه داد: دلیل قطعی آب به قطعی مکرر برق در این شهرستان بر می‌گردد.

صالحی گفت: وقتی که یک ساعت قطع برق رخ می دهد سرازیر شدن آب از ۹ ایستگاه و در نهایت استفاده مشترکان آب شهری و روستایی در شهرستان گچساران حداقل شش ساعت زمان نیاز است.

وی در ادامه سخنان خود هم گفت: در چهارماهه اخیر فقط در حوزه فاضلاب ۳۹ میلیاردتومان تخصیص اعتبار داشتیم که در چند سال اخیر در این بخش اعتبارات تقریباً صفر بود.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از اخذ ۲۰ میلیارد تومان از محل تنش‌زدایی برای ساماندهی آب شهرستان گچساران هم خبرداد.

صالحی گفت: این ۲۰ میلیارد تومان برای ارتقاء و افزایش تولید آب ایستگاه‌ها با ایجاد سه چاهک، سه الکتروپمپ شناور و در نهایت افزایش ظرفیت تولید آب از حدود ۲۷۰ لیتر بر ثانیه به بیش از ۵۰۰ لیتر بر ثانیه تخصیص می‌شود.

وی افزود: ۱۵۰ میلیاردتومان از اعتبارات محرومیت زدایی متعلق به شهرستان‌های گچساران و باشت است که از اعتبارات نفت نیز هشت میلیاردتومان برای اصلاح و بازسازی شبکه آب شهرستان گچساران مُصوب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز