خبرگزاری کار ایران

در سال گذشته صورت گرفت؛

کمک ۱۲ میلیاردی مردم اقبالیه به نیازمندان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۰۴۴

رئیس کمیته امداد اقبالیه گفت: در سال گذشته مردم نیکوکار با کمک‌های مختلف خود بیش از ۱۲ میلیارد و ۲۰۳ میلیون تومان به نیازمندان و محرومان اقبالیه کمک کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، سید مرتضی دهقانی محمدآبادی گفت: بیش از ۵۷ میلیون تومان کمک مردمی برای تأمین معیشت نیازمندان و بیش از ۲۴ میلیون تومان کمک مردمی در طرح شفاء برای درمان بیماران نیازمندان جمع آوری شده است.

رئیس کمیته امداد اداره اقبالیه اضافه کرد: همچنین بیش از ۵۴۸ میلیون تومان کمک مردمی در طرح کوثر برای تأمین جهیزیه نیازمندان، بیش از یک میلیارد و ۵۴۳ میلیون تومان مشارکت مردمی در جشن نیکوکاری و بیش از ۷۱۷ میلیون تومان مشارکت مردم در جشن عاطفه ها را شاهد بوده‌ایم.

وی افزود: در این مدت بیش از ۴۶۷ میلیون تومان کمک مردمی در طرح احسان حسینی، بیش از ۵۷۵ میلیون تومان کمک مردمی در طرح نذر قربانی و بیش از ۶۵۸ میلیون تومان مشارکت مردمی در اطعام و افطاری داشته‌ایم.

این مسئول عنوان کرد: در این مدت بیش از یک میلیارد و ۴۰۸ میلیون تومان مشارکت مردمی در طرح اکرام ایتام و بیش از یک میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومان مشارکت مردمی در طرح اکرام محسنین برای حمایت از فرزندان معنوی را داشته‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز