خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا از یاسوج:

با گزینه پیشنهادی وزیر آموزش و پرورش موافقم/ رهبری موافق تعلل در معرفی وزیر نیستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۱۲۵

نماینده شهرستان‌های سه گانه سردسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که با گزینه پیشنهادی وزیر آموزش و پرورش موافق است.

"مهدی روشنفکر "در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: سوابق و پیشینه آقای صحرایی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش مورد ارزیابی قرار گرفته و از قبل نیز با ایشان آشنایی دارم.

وی با بیان اینکه آقای صحرایی در شرایط کنونی و در مقایسه با گزینه‌های مطرح دیگر، ویژگی‌های برتری دارد، اظهار داشت: به صورت مُطلق نمی توانیم بگوییم ایشان تمام ویژگی‌ها و شرایط مورد نیاز را بطور کامل دارا هستند اما خوشبختانه ایشان بیش از ۱۷ سال سابقه کار در آموزش و پرورش داشته و دوره چهار ساله را نیز در دانشسرای تربیت معلم گذرانده اند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس یازدهم شورای اسلامی با اشاره به تألیفات گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: آقای صحرایی سوابق تحصیلی و کاری موفقی داشته و بیش از ۴۹ تألیف و مقاله علمی و بین المللی دارند.

رهبری موافق تعلل در معرفی وزیر نیستند  

روشنفکر با بیان اینکه آقای صحرایی در دو سال عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان کارنامه خوب و پُرباری در حوزه های مختلف کاری خود داشته است، یادآورشد:  نگاه رهبری به دولت، همکاری و هم افزایی است.

وی گفت: رهبری در خصوص تشخیص صلاحیت‌ها به مجلس توصیه کردند که سخت گیری‌ها منطقی باشد و سخت گیری نباید به صورتی باشد که تعلل در انتخاب وزیر صورت بگیرد.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم شورای اسلامی افزود: با توجه به سخنان رهبری، نمایندگان باید با حساسیت بیشتری کار را دنبال کنند تا تکلیف وزیر آموزش و پرورش تعیین شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز