خبرگزاری کار ایران

در نشست با هنرمندان عنوان شد:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد کاندیدای انتخابات مجلس نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۸۶۳

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که قصد کاندیداتوری در انتخابات دوازدهم مجس شورای اسلامی را ندارد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سیدعلی احمدزاده در نشست با برخی از هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اینکه کسی فکر کند کار می‌کنم تا کاندیدای انتخاب مجلس شوم خیانت به مردم است و هرچه تلاش می‌کنم و وقت می‌گذارم می‌خواهم استانم را آباد کنم که بخشی از کار‌ها شدنی است و برخی دیگر قابل انجام نیست.

وی با بیان اینکه اکنون بعنوان استاندار کهگیلویه وبویراحمد موظف به خدمت به مردم استانم هستم و هیچ برنامه‌ای جزء زندگی با مردم ندارم و این را قاطعانه اعلام می‌کنم، اظهار داشت: تا زمانی که استاندار هستم وظیفه دارم به مردم خدمت کنم و استانم را دوست دارم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از بازنشستگی هم این استان را برای زندگی انتخاب می‌کنم و برای اینکه در کنار مردم باشم و از آن‌ها فاصله نگیریم شبانه‌روزی در تلاشم و کار‌های بزرگی از جمله کلنگ‌زنی بزرگترین پروژه سرمایه‌گذاری تاریخ بخش خصوصی و احداث صنایع بزرگ و دیگر اقدامات در حال انجام است.

احمدزاده در ادامه سخنان خود راجع به سدخرسان سه و  زیرآب رفتن ۱۸ روستای دهستان سادات محمودی دنا هم گفت که نسبت به احداث این سد بی تفاوت نیست.

وی با اشاره به لزوم احداث سد پراشکفت بویراحمد هم خاطرنشان کرد: با تمام توان، پیگیر احداث سد آبریز هستیم چرا که این سد برای کهگیلویه بزرگ حیاتی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز