خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان:

توانمندی‌های صادرات قزوین در نمایشگاه اکسپو عرضه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۱۲۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: تولیدکنندگان مستقر در شهرک‌های صنعتی با شرکت در نمایشگاه ایران اکسپو توانمندی‌های صادراتی قزوین را به نمایش گذاشته‌اند.

به گزارش ایلنا، رضا صفاری با اعلام این خبر گفت: تولیدکنندگان شهرک‌های صنعتی درراستای معرفی توانمندی‌های صادراتی استان در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۳) مشارکت کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: بیش از ۱۰ واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان نیز در این نمایشگاه به طور مستقل حضور یافته و توانمندی‌های خود در عرصه صادرات را به نمایش گذاشته‌اند.

رئیس هیأت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین یادآورشد: استقبال هیأت‌های تجاری خارجی  به ویژه از کشورهای روسیه، گرجستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس از غرفه استان قزوین در این نمایشگاه قابل توجه بود.

وی تصریح کرد: بیش از ۷۰ واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی قزوین محصولات خود را به خارج از کشور صادر می‌کنند و در تلاش هستیم با ایجاد و توسعه کنسرسیوم‌های صادراتی و کمک به حضور در نمایشگاه‌های خارجی از طریق پرداخت یارانه و برگزاری تورهای صنعتی و آشناسازی آن‌ها با بازارهای هدف صادرات صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی قزوین را تقویت کرده و افزایش دهیم.

این مسئول اظهار کرد: صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی استان قزوین سال گذشته بیش از ۲۷۰ میلیون دلار کالا به خارج از کشور صادر کردند.

پنجمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران از ۱۷ لغایت ۲۰ اردیبهشت برپاست.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز