خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

ارائه 50 ساعت کلاس آموزشی تخصصی برای کارآموزان وکالت در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۷۰۸

رئیس کمیسیون کارآموزی مرکز وکلای قوه قضاییه استان قزوین گفت: خوشبختانه در این مرکز با دعوت از قضات باتجربه و وکلای پیشکسوت بیش از 50 ساعت کلاس‌های آموزشی متعدد در حوزه‌های کیفری و حقوق به کارآموزان آموزش داده شد که مورد استقبال اعضای این مرکز قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جواد چیتگر در آیین تحلیف 29 وکیل جدید مرکز وکلای قوه قضاییه استان قزوین گفت: وکلایی که با ادای سوگند به شغل وکالت نائل می‌شوند همواره باید به سوگند نامه خود پایبند باشند و تلاش کنند که با علم آموزی و کسب تجارب مردم را از حق و حقوق خود آگاه کنند.

رئیس کمیسیون کارآموزی مرکز وکلای قوه قضاییه استان قزوین بیان کرد: مراسم تحلیف به معنای پایان فعالیت شما در تحلیل قواعد حقوقی نیست بلکه شما باید بتوانید مجری قانون باشید و ضمن دفاع از قوانین آن را بخوبی تفسیر کنید.

وی ادامه داد: وکلای موفق همیشه در حال کوشش و تلاش در یادگیری و بهره‌گیری از تجارب دیگر وکلای پیشکسوت هستند و نظم و انظباط کاری را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند.

چیتگر خاطر نشان کرد: اساس کار ما، آموزش کارآموزانی با سواد و بروز جهت دفاع از حق مظلومین در دادگاه‌ها است.

در این مراسم، 29 کارآموز با ادای سوگند پروانه وکالت پایه یک خود را دریافت کردند.

همچنین از سامانه آنلاین معاضدت قضایی این مرکز رونمایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز