خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

رتبه سوم شهرستان سرعین در رفع تداخلات اراضی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۹۶۰

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرعین از کسب رتبه سوم شهرستان سرعین در رفع تداخلات اراضی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، داور داوردان اظهار کرد: شهرستان سرعین در حوزه رفع تداخلات امور اراضی رتبه سوم کشور و رتبه اول در استان را کسب کرده است و اختلافات بین مردم، کشاورزان و نسق داران با دولت به عنوان اراضی ملی برای همیشه رفع و رجوع شده است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا با همکاری اداره ثبت اسناد، طرح کاداستر را برای تمامی اراضی کشاورزی در شهرستان سرعین اجرایی کنیم، اضافه کرد: در شهرستان سرعین ۳۲ پلاک ثبتی داریم که رفع تداخل آنها به اتمام رسیده است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان سرعین  در ادامه گفت: در شهرستان سرعین تاکنون سند ۵۲۵۰ هکتار اراضی کشاورزی صادر و تا پایان شهریور ماه سال جاری سند باقی اراضی نیز صادر خواهد شد.

داوردان افزود: اختلاف اراضی در بین کشاورزان و یا بین دولت و کشاورزان یکی از معضلات و مشکلات اجتماعی بود که با سند دار کردن اراضی کشاورزی این مشکلات به خودی خود حل خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: پروژه تهیه کاداسنتر و صدور سند اراضی کشاورزی یک پروژه ملی و مشترک بین دستگاه‌های اجرایی بوده و اتمام این پروژه به نفع کشاورزان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز