خبرگزاری کار ایران

شهردار قزوین:

بزرگترین پروژه مرتبط با کاهش ترافیک قزوین بزودی به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۱۶۲

شهردار قزوین گفت: ساخت و ساز و اقدامات عمرانی از وظایف ما است، در چند ماه آینده بزرگترین ابر پروژه شهر افتتاح می‌شود که با افتتاح آن بسیاری از گره‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی که در ایام مختلف بویژه تعطیلات با آن مواجه هستیم را حل می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی صباغی در مراسم بهره‌برداری از منطقه نمونه گردشگری باراجین که صبح امروز و همزمان با هفته ملی شوراها برگزار شد، گفت: مجتمع باراجین صرفا مختص قزوین نیست و یکی از مراکز گردشگری شهر قزوین است و ساختمان اداری این مجتمع برای برگزاری مراسمات مختلف و بازدید مسئولان و گردشگران مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

شهردار قزوین ادامه داد: این پروژه از پروژه‌های نیمه تمام بود که امروز به بهره‌برداری رسید، بنا بود تمام پروژه‌ها تا پایان سال گذشته به اتمام برسد که برخی از آن‌ها با تاخیر مواجه شد.

وی بیان کرد: افتتاح پروژه‌ها با محوریت مناطق کم برخوردار و با هدف ارتقای خدمات فرهنگی افتتاح می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: ما باید به پروژه‌ها سرعت دهیم و دقت بیشتری داشته باشیم تا زودتر به ثمر بنشیند، البته درست کردن فایده ندارد بهره‌برداری باید صحیح باشد و مجتمع تفریحی نمونه گردشگری باید مورد استفاده افراد و نهادهای مختلف قرار گیرد و ابتدا خودمان از آن بهره ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز