خبرگزاری کار ایران

دستگیری11 شرور و اوباش نواب قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۸۹۰

دادستان مرکز استان قزوین گفت: یازده نفر از اراذل و اوباشی که در یکی از محلات قزوین اقدام به بر هم زدن نظم عمومی و آسیب زدن به اموال مردم کرده بودند دستگیر و تعدادی سلاح سرد اعم از چاقو و قمه نیز در این عملیات کشف و ضبط شد.

به گزارش ایلنا، حسین رجبی در این خصوص اظهار کرد: در چند شب گذشته تعدادی از اراذل و اوباش با قدرت‌نمایی با سلاح سرد در یکی از محلات شهر قزوین نظم و آرامش عمومی را بر هم زده و به اموال مردم خسارت وارده کردند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اضافه کرد: این افراد با انگیزه انتقام جویی شخصی با پوشاندن صورت و تغییر در پلاک خودرو در محله نواب شهر قزوین با اخلال در نظم عمومی به بیش از 14 خودرو خسارت وارده کرده و متواری شدند.

وی عنوان کرد: به محض اطلاع از موضوع، دستورات قضایی لازم برای پیگیری به پلیس صادر شد و با توجه به نارضایتی شهروندان در این خصوص، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و با تلاش ماموران نیروی انتظامی، در کمتر از 24 ساعت این افراد شناسایی و به صورت غافلگیرانه دستگیر و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مراجع انتظامی قرار گرفتند.

این مقام قضایی استان قزوین با بیان اینکه 14خودرو در این حادثه دچار خسارت شده است، گفت: تا کنون 12 نفر جهت طرح شکایت در خصوص خسارت وارده به خودروی خود به کلانتری مراجعه کرده و اقدامات لازم نیز جهت شناسایی و دستگیری دیگر متهمان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز