خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری البرز:

فروش آرد خارج از شبکه قاچاق است/ درخواست خرید آرد آزاد با هماهنگی اداره کل غله انجام شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۵۷۳

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با تاکید بر اینکه فروش آرد خارج از شبکه قاچاق محسوب شده و با متخلفان برخورد قانونی می شود، گفت: در حال حاضر در سطح استان هیچ معضل و کمبودی در حوزه تامین آرد و نان وجود ندارد.

به گزارش ایلنا از البرز، سیف اله اسداللهی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات واحدهای نانوایی استان با شرکت حمل و نقل آرد با عنوان اینکه فروش آرد خارج از شبکه قاچاق محسوب می شود، اظهار داشت: سامانه جدید نانی نو که با همکاری بانک سپه در سطح نانوایی ها فعال شده است، ۱۴ آیتم مدل فروش نان را رصد کرده و در نهایت چهار آیتم را اعمال می کند که نحوه عملکرد آن نیازمند اطلاع رسانی به نانوایان است.

وی افزود: این مشکل باید با همکاری بانک سپه و اتحادیه نانوایان مورد توجه قرار گیرد تا از بروز مشکلات آتی خودداری شود.

این مسئول یادآور شد: در این رابطه در نشست وزارت کشور مقرر شد مشکلات موجود با تشخیص فرمانداران شهرستان های استان احصا و نسبت به رفع ایرادات موجود اقدام شود.

وی درباره درخواست متقاضیان دریافت آرد تنورهای آزادپز از جمله رستوران ها، اغذیه ها، کبابی ها و ... گفت: متقاضیان دریافت آرد باید با هماهنگی اداره کل غله استان درخواست خود را اعلام کرده و از خرید مستقیم آرد از واحدهای نانوایی خودداری کرده و در اسرع وقت ساماندهی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز