خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

کارخانه پارسیلون چهره صنعتی و پیشانی صنعت لرستان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۹۸۹

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس گفت: کارخانه پارسیلون چهره صنعتی و پیشانی صنعت لرستان است.

مهرداد ویسکرمی در گفت وگو با ایلنای لرستان اظهار کرد: به همین دلیل مردم روی آن حساس هستند، سرمایه‌گذاران جزء دارد و بعضی‌ها مطالبه شخصی دارند.

وی افزود: بعد از کنسرسیومی که در سال ۸۹ تشکیل دادیم حسابرسی ویژه انجام شد که به این معنی است که طبق سند و مدرک دقیق می‌دانیم که چه چیزی در پارسیلون داریم.

ویسکرمی تصریح کرد: سهام پارسیلون مشخص شده یعنی ارزش کل و هر سهام آن کاملاً مشخص است و دست شرکتی است که آن‌ را انجام داده و شرکت آتیه دماوند با پرداخت حق‌الزحمه می‌تواند اطلاعات را دریافت کند و تنها یک اطلاعیه لازم دارد که به مزایده گذاشته شود.

ویسکرمی بیان کرد: بعد از مزایده یک نفر باید چند هزار میلیارد تضمین و سرمایه بیاید و پارسیلون را دوباره احیا کند، مقداری از کارخانه قبلی قابل احیا است و حتی برای چند ده نفر نیز می‌تواند اشتغال ایجاد کند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس ادامه داد: مشکل اصلی پارسیلون حقوقی بوده که حل شده و الان پیگیریم که به مزایده گذاشته شود.

وی تأکید کرد: من به عنوان نماینده مردم و مدیران استانی باید کنار سرمایه‌گذار باشیم و تیر و ترکشی که به وی می‌خورد به ما نیز بخورد، ما همیشه در کنار سرمایه‌گذار حضور داریم و مردم نیز باید همراهی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز