خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان عنوان کرد؛

افزایش 3 برابری نقل و انتقال فرهنگیان استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۸۶۰

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه نقل و انتقال فرهنگیان این استان در سال 1401 نسبت به سال 1400 به میزان 3 برابر افزایش یافت، گفت: این استان سال گذشته در بین تمام استان‌های کشور، بیشترین نقل و انتقال فرهنگیان را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمدرضا نوازنی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های استان مرکزی، افزود: نقل و انتقال فرهنگیان در این استان در راستای کاهش مشکلات، خطرات جاده‌ای و افزایش بهره‌وری معلمان در فرایندهای آموزشی و پرورشی اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: فرهنگیان استان مرکزی برای انتقال از یک منطقه به منطقه دیگر ابتدا باید در سامانه نقل و انتقالات ثبت نام کنند و سپس فرآیند انتقال آنان انجام شود. فرهنگیان با ازدواج و فرزندآوری می‌توانند بر اساس قانون حمایت از جوانی جمعیت از این ظرفیت استفاده کرده و به منطقه مورد نظر خود منتقل شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با یادآوری اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان در استان مرکزی و کشور، اظهار داشت: اجرای این طرح از سال 1390 در دستور کار دولت‌ها قرار داشت، اما در نهایت در دولت سیزدهم اجرایی شد.

نوازنی تصریح کرد: طرح رتبه‌بندی معلمان باید در مدت 3 سال اجرایی می‌شد، اما به صورت فشرده در مدت 3 تا 4 ماه اجرایی شد. این طرح علاوه بر معیشت، در افزایش جایگاه علمی معلمان نیز نقش مهمی دارد.

وی بیان داشت: فرهنگیان استان مرکزی تا یازدهم اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به رتبه خود اعتراض کنند و مدارک خود را در سامانه، بارگذاری کنند. امکان رسیدگی به اعتراض معلمان در زمینه برخی رتبه‌های اشتباه وجود دارد و یا اینکه رتبه برخی از افراد که نتوانسته‌اند مدارک خود را بارگذاری کنند، افزایش یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی به برگزاری بیش از 2000 برنامه همزمان با هفته معلم در استان اشاره داشته و اضافه کرد: آیین تجیل از معلمان نمونه شهرستانی و پیشکسوتان در مرکز استان، مناطق پانزده‌گانه آموزش و پرورش، مدارس و گلباران شهدا از جمله برنامه‌هایی است که همزمان با هفته معلم برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز