خبرگزاری کار ایران

دبیر هفته فرهنگی اصفهان مطرح کرد؛

۱۲ اثر تاریخی در برنامه "اصفهان در گذر کتاب" معرفی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۵۶۹

دبیر هفته فرهنگی اصفهان گفت: ۱۲ اثر تاریخی در برنامه‌ای تحت عنوان" اصفهان در گذر کتاب" در راستای معرفی آثار شهر اصفهان به صورت یک استند بزرگ، در هفته فرهنگی اصفهان معرفی می‌شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سید محمد صادق سجادزاده اظهار داشت: این برنامه از چهارم‌ تا نهم اردیبهشت ماه در متروی امام حسین ع برای عموم شهروندان برگزار می‌شود. 

وی افزود: آثار اصفهان به ۲ زبان فارسی و انگلیسی به صورت پوسترهای بزرگ جانمایی می‌شود و شهروندان می‌توانند در مورد آن آثار تاریخی، به اطلاعات کامل و جامع دسترسی پیدا کنند. 

دبیر هفته فرهنگی اصفهان با بیان اینکه این برنامه به صورت نمایشگاه و در راستای معرفی ۱۲ آثار تاریخی این شهر است، افزود: از جمله این آثار تاریخی  مسجد شیخ لطف الله، میدان نقش جهان، عالی قاپو، عمارت هشت بهشت، منار جنبان، پل خواجو و سی و سه پل می توان نام برد.  

وی ادامه داد: عنوان نامگذاری "اصفهان در گذر کتاب" از یک کتاب نفیس ۲ زبانه استخراج شده که در دسترس عموم مردم‌ نیست و با‌معرفی این کتاب ارزشمند در هفته فرهنگی اصفهان در صدد هستیم اطلاعات آن را در معرض عموم قرار دهیم.  

سجادزاده با اشاره به اینکه این برنامه از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ عصر دایر است، خاطرنشان کرد: هدف این است که جزئیات این  آثار تاریخی را به مرحله به مرحله به صورت کلی در جریان عموم قرار دهیم.

هفته فرهنگی اصفهان از سوم تا نهم اردیبهشت ماه با برنامه های متعدد در سطح شهر برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز