خبرگزاری کار ایران

راهپیمایی روز قدس در شهر جهانی یزد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۲۹۰

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد و این شهر جهانی به رنگ و بوی مقاومت درآمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، مردم استان یزد در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، حضوری گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس داشتند و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

مردم در این راهپیمایی ضمن محکوم کردن جنایات کودک‌کش صهیونیستی، حمایت خود از ملت مظلوم و ستم‌دیده فلسطین را اعلام کردند.

گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان‌ها، شهرها و روستاهای مختلف استان حاکی است که مردم روزه‌دار با شرکت حماسی در راهپیمایی روز جهانی و شعارهای مرگ بر اسرائیل و آمریکا، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین نشان دادند و در مصلا و مساجد شهرها و روستاها تجمع کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در حاشیه این مراسم با قدردانی از حضور مردم مؤمن و روزه‌دار در آئین ویژه ماه مبارک رمضان به ویژه لیالی قدر به خبرنگار ایلنا اظهار داشت: مردم روزه‌دار یزد با حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه دیگری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم صهیونیستی خلق کردند.

حجت‌الاسلام متوسل با بیان اینکه امروز روز قدس، روز جهانی استقامت، ایستادگی و پایداری حق در برابر باطل و روز جهانی مقابله با زور، زر و تزویر است تصریح کرد: امروز ابرقدرت‌ها از بیداری مظلومان و مستضعفان و از تحقق پیروزی خون بر شمشیر به هراس افتاده‌اند و اکنون افول و سرنگونی آنان نزدیک است.

وی ابراز انزجار شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس از رژیم صهیونیستی و اسرائیل غاصب را از ویژگی‌های این روز جهانی اعلام و خاطر نشان کرد: روز جهانی قدس که روز بیداری ملت‌های مسلمان و روز اثبات شکست دشمنان است، ملت مسلمان ایران همگام با مردم ستم‌دیده فلسطین عزت و اقتدار خود را در مبارزه با اسرائیل جنایتکار نشان دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز