خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت سیاسی استانداری قزوین:

اشکالات فراوانی ناظر بر تشکیلات روابط عمومی‌های استان قزوین وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۵۲۱

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: کمبود و اشکالات فراوانی ناظر به تشکیلات و ماموریت‌های روابط عمومی وجود دارد که باید با نگاه آسیب شناسانه موضوعات را دسته‌بندی و مشکلات، کمبودها، ضعف‌های دانشی، بینشی، انگیزشی و مهارتی را احصاء کرد تا به یک تصمیم جامع و منطقی در این مسیر رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس کاظمی در جلسه هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قزوین که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قزوین در فضایی آزاد، رقابتی و سالم برگزار شد که جای تقدیر دارد که امیدواریم اثرگذار باشد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: روابط عمومی‌ها امروز طلایه داران و سرداران مبارزه و مقابله با جنگ ترکیبی دشمن هستند به همین دلیل باید نقش آفرینی ویژه‌ای برای آگاه سازی مردم داشته باشند.

کاظمی تصریح کرد: مهم‌ترین مشخصه عصر موجود نقش و جایگاه ارتباطات است به همین دلیل نمی‌توان به روابط عمومی نگاه کلیشه ای مثل سابق داشت و از موضوعات بی تفاوت عبور کرد. 

این مسئول امنیتی استانداری قزوین اضافه کرد: روابط عمومی‌‌ها در کنار وظایف اداری، مأموریت مکتبی هم دارند و بر اساس اعتقادات باید در حوزه تبیین، امید آفرینی هم وارد شوند.

وی اظهار داشت: امروز دشمنان از هر حربه‌ای برای به حاشیه راندن اذهان مردم و تشویش اذهان عمومی استفاده می‌کنند و روابط عمومی‌ها باید برای زدودن این غبار همت کنند و موضوعات را به درستی به سمع و نظر مردم برسانند. 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین یادآورشد: فصل جدیدی پیش روی روابط عمومی‌ها برای کار وجود دارد و باید از این نقش تاریخی به نحو مطلوب استفاده کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز