خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی خبرداد؛

صدور 269 هزار و 500 جلد سند مالکیت شهری و روستایی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۹۵۲

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی گفت: از زمان تاسیس این بنیاد تاکنون حدود ۲۳۶ هزار و ۵۰۰ جلد سند روستایی و حدود ۳۳ هزار جلد سند مالکیت در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان صادر شده است.

به گزارش ایلنا، حجت الله سروری، در گفت و گو با خبرنگاران به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن، اظهار داشت: در سال گذشته ۶۰۰ طرح در قالب ۱۷۲ پروژه با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان در بخش عمران روستاهای استان اجرا شد.

وی افزود: از زمان تاسیس این بنیاد تهیه و مطالعه طرح هادی روستایی و تعیین محدوده روستاهای نمونه در ۲ هزار و ۱۳ روستا، بازنگری طرح هادی روستایی در ۶۹۱ روستا و طرح هادی روستایی در یک هزار و ۱۴ روستای استان اجرا شده است.

سروری با بیان اینکه در سال گذشته تغییرات طرح هادی ۹۳۳ روستا انجام شده است، اظهار کرد: در ۵۱ درصد روستاهای استان طرح هادی اجرا شده است که از میانگین کشوری هفت درصد بیشتر است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ۳۰۵ هزار مسکن روستایی در این استان وجود دارد، گفت: از این تعداد ۱۵۰ هزار و ۹۷۶ مسکن روستایی معادل ۵۰ درصد نوسازی و مقاوم سازی شده و این استان از نظر میانگین مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی یک درصد از میانگین کشوری بالاتر است.

سروری، با اشاره به اینکه سهمیه سالانه استان برای مقاوم سازی مسکن روستایی ۱۲ هزار واحد است، ادامه داد: در سال گذشته از ۹ هزار و ۲۰۰ سهمیه ابلاغی، ۹ هزار و ۳۱ واحد به بانک معرفی، قرارداد چهار هزار و ۳۰۰ واحد منعقد و مقاوم سازی یک هزار و ۴۰۰ واحد تمام شده است.

وی پاسخگویی به ۳۵ هزار و ۴۱۷ استعلام و مراجعه روستاییان، صدور هفت هزار و ۸۲۷ سند روستایی و یک هزار ۷۳۴ سند شهری در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت را از اقدامات این بنیاد در سال گذشته اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز