خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور اردبیل:

محدودیت‌های ترافیکی در شب‌های قدر اعمال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۷۱۶

رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: محدودیت‌های ترافیکی همزمان با شب‌های قدر در اردبیل اعمال می‌شود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سید حجت فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای برای رفاه حال شرکت کنندگان در مراسمات مذهبی شب‌های لیالی و  در جهت اجرای هر چه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن مراسمات لیالی قدر اعمال می‌شود.

وی افزود: در این راستا در شب‌های لیالی قدر بعد از نماز مغرب و عشاء تمامی معابر منتهی به چهاراه بازار(مصلی)از جمله چهاراه امام حسین(ع)/پیرعبدالملک/چهاراه امام(ره)/عالی قاپومحدودیت ترافیکی صورت خواهد گرفت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل بیان کرد: انتظار می رود همشهریان وهم استانی های عزیز همچون سالیان گذشته  خادمان وخدمتگذاران خود در پلیس راهنمایی و رانندگی را در جهت خدمت رسانی هر چه بهتر یاری کنند.

وی افزود: باتوجه به اینکه اکثر شرکت کنندگان در شب‌های لیالی قدر به جهت شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع)از لباس‌های تیره ومشکی استفاده می‌کنند لازم است رانندگان متردد در معابر مخصوصاً معابر منتهی به اجرای مراسم ضمن رعایت سرعت مطمئنه توجه کافی به جلو و محیط پیرامون خود را داشته باشند چرا که هر لحظه عبور عابر پیاده از عرض خیابان متصور است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز