خبرگزاری کار ایران

رئیس دیوان عالی کشور مطرح کرد؛

رسیدگی خارج از نوبت به پرونده های اقتصادی و تولیدی در راستای تحقق شعار سال

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۱۰۱

رئیس دیوان عالی کشور در حاشیه ملاقات مردمی در دادگستری استان البرز با اشاره به اقدامات قوه قضائیه در جهت رشد تولید و مهار تورم تصریح کرد: دستگاه قضایی با تمام توان خود برای تحقق شعار سال پای کار است و رسیدگی به پرونده های اقتصادی و تولیدی در اولویت قرار دارد.

به گزارش ایلنا از البرز، در جریان سفر استانی ریاست قوه قضائیه به استان البرز جلسه دیدار و ملاقات مردمی حجت الاسلام و المسلمین سید احمد مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور با اقشار مختلف مردم برگزار شد. 

وی پس از حضور در دادگستری استان البرز، شخصاً با مراجعان دیدار و گفت و گو کرد و به بررسی پرونده های قضایی و درخواست های مطروحه بیش از ۳۵ نفر از مراجعان پرداخت.

حجت الاسلام مرتضوی مقدم  در ارتباط با برخی پرونده ها دستورات لازم را صادر کرد و گفت: در ملاقات های مردمی تقاضاهای حقوقی و کیفری از سوی مراجعین مطرح می شود و هدف ما علاوه بر راهنمایی و پاسخگویی، آسیب شناسی مشکلات موجود است.

رئیس دیوان عالی کشور در حاشیه این ملاقات، در پاسخ به سوالی در خصوص اقدامات قوه قضائیه در راستای رشد تولید و مهار تورم تصریح کرد: دستگاه قضایی با تمام توان خود برای تحقق شعار سال پای کار است و رسیدگی به پرونده های اقتصادی و تولیدی در اولویت قرار دارد.

حجت الاسلام مرتضوی مقدم ادامه داد: رسیدگی به پرونده های اقتصادی و تولیدی در دیوان عالی کشور با سرعت و دقت و  خارج از نوبت صورت می گیرد تا در اسرع وقت منتج به نتیجه شود.

وی در ارتباط با تعداد پرونده های رسیدگی شده تصریح کرد: دیوان عالی کشور آمادگی کامل برای رسیدگی به پرونده های اقتصادی و مفاسد اقتصادی را دارد. 

رئیس دیوان عالی کشور در پایان خاطرنشان کرد: در سال گذشته ورودی پرونده‌ها به دیوان کشور عالی کشور ۹۵ هزار پرونده بود که با تلاش جهادگونه همکاران ۷۹ هزار و ۹۰۰ پرونده مختومه شد. ورودی پرونده ها به دیوان بالاست و باید در این زمینه با راهکارهای قانونی چاره اندیشی شود.

رئیس قوه قضائیه بعداز ظهر پنج شنبه ۱۷ فروردین ماه در رأس یک هیأت عالی رتبه قضایی وارد استان البرز شد، رئیس دیوان عالی کشور نیز علاوه بر برگزاری ملاقات‌های منظم هفتگی در این استان نیز پاسخگوی مشکلات حقوقی و قضایی اقشار مختلف مردم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز