خبرگزاری کار ایران

شهردار قزوین:

مناطق محروم در افتتاح پروژه‌های شهری قزوین اولویت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۶۳۶

شهردار قزوین گفت: بیشتر پروژه‌هایی که امروز افتتاح می‌شود در نقاط محروم قرار دارد که تاسیس یک فرهنگسرای بزرگ در هادی آباد ازجمله آن‌ها است و در ادامه برای بافت فرسوده، مناطق جنوبی و نواحی منفصل شهری می‌توان با کمک بنیاد مسکن اقداماتی انجام داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی صباغی در افتتاح پروژه‌های شهرداری که صبح امروز به مناسبت روز شهردار در برج تجارت برگزار شد، گفت: قول داده بودیم که سال ۱۴۰۱ تمام پروژه‌های نیمه تمام شهرداری به اتمام برسد که در برنامه و بودجه ۱۳ مورد ثبت شده و در مجموع ۷۹ پروژه داشتیم.

شهردار قزوین ادامه داد: پس از اینکه پروژه برج تجارت سال‌ها با ۱۲۵ متر ارتفاع سال‌ها تعطیل مانده بود، پس از صدور پایان کار امروز افتتاح می‌شود و موضوعات سازه‌ای و ایمنی آن بررسی شده است.

این مسئول افزود: این سئوال وجود دارد که برج بزرگ در کنار بافت تاریخی چه جایگاهی دارد، اما ساخت اینجا سال‌ها پیش آغاز شده و برای آن هزینه‌های زیادی شده بود و یکی از مراکز بزرگ اقتصادی استان می‌شود و امیدواریم بتوانیم محیط مناسبی برای سرمایه‌گذاری در شهر ایجاد کنیم.

وی عنوان کرد: اولین پهپاد مدیریت شهری افتتاح می‌شود که این توان را دارد که در شعاع ۶۰ کیلومتر از راه‌ها را تصویر برداری کند و در رصد و حل مشکلات مدیریت شهری و بررسی موضوعات از نظر فنی کمک کننده است و درصورتی که این است جواب دهد اولین شهر کشور خواهیم بود که این اقدام را خواهیم داشت.

صباغی اظهار کرد: افتتاح پاتوق محله در شهرک دانش، پل کمربندی ناصرآباد، دسترسی از اتوبان به داخل شهر، از دیگر پروژه‌هایی است که امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: تلاش شده ۷۹ پروژه ما افتتاح شود که بیشتر آن‌ها امروز به بهره‌برداری رسیده و تعدادی هم در روز شورا افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز