خبرگزاری کار ایران

سرپرست هواشناسی استان به ایلنا خبرداد؛

ورود سامانه بارشی جدید به کهگیلویه و بویراحمد/ بارش های چهار روزه در استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۷۹۶

سرپرست هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد از هشدار سطح زرد هواشناسی و ورود سامانه بارشی به مناطق مختلف این استان از روز سه شنبه (فردا) به‌مدت چهار روز خبرداد.

"علی کرمی" در گفت و گو با ایلنا از یاسوج با تشریح آخرین مُدل های هواشناسی، اظهار داشت: فعالیت سامانه بارشی جدید از عصر روز سه شنبه(فردا) شروع و تا اواخر جمعه ۱۹ اسفند در استان ادامه دارد.

وی، باراش باران، رعد و برق، بارش برف در ارتفاعات بالای سه هزار و ۵۰۰ متر، وزش باد شدید و مِه گرفتگی را از مُشخصه های سامانه بارشی جدید در استان کهگیلویه و بویراحمد برشمرد.

سرپرست هواشناسی استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: روز سه شنبه (فردا) برای نیمه شمالی و شرقی استان شاهد رگبار پراکنده باران خواهیم بود و از روز چهارشنبه نیز نیمه شرقی و شمالی و مرکزی بارش متناوب باران بصورت رگباری آغاز می‌شود.

کرمی با بیان اینکه در روز پنج شنبه شب بارش پراکنده در برخی مناطق دور از انتظار نیست، خاطرنشان کرد: برای روز جمعه نوزدهم اسفندماه جاری هم، تمام مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد بارش باران و رگبار و رعد و برق خواهند بود.

وی افزود: کاهش دید، اختلال حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی، آبگرفتگی معابر، جاری شدن سیل، طغیان رودخانه‌ها، خسارت به اراضی کشاورزی از پیامدهای سامانه بارشی جدید در این استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز