خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

کمبودی در عرضه دام و گوشت قرمز در آذربایجان غربی وجود ندارد/ تشدید نظارت بر گرانفروشی گوشت قرمز در سطح بازار استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۷۱۳

مدیر توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت: هیچ کمبودی در عرضه دام و گوشت قرمز در آذربایجان غربی وجود ندارد.

نادر رحیمی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه  استان آذربایجان غربی از لحاظ تولید محصولات دامی خصوصا گوشت قرمز جز استان‌های برتر کشور است گفت: سالانه بیش از ۵۳ هزار تن گوشت قرمز در استان تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

رحیمی افزود: برای تامین گوشت قرمز مورد نیاز استان روزانه ۳۸ تن گوشت گرم گوساله و گوسفندی وارد بازار می شود و علاوه بر آن تاکنون ۶۱۰ تن گوشت منجمد قرمز به قیمت مصوب دولتی نیز در سطح فروشگاه‌ها و مغازه‌های عرضه گوشت قرمز تخصیص یافته که در حال توزیع در سطح بازار استان است.

وی با تاکید بر تشدید نظارت بر توزیع و گرانفروشی گوشت قرمز در سطح بازار استان، اضافه کرد: در صورت مشاهده عدم رعایت سود مصوب قانونی توسط فروشندگان گوشت قرمز، با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه برای تنظیم قیمت عرضه گوشت قرمز در بازار،  صادرات این محصول به کشورهای مختلف متوقف شده است  گفت: هیچ گونه کمبودی در خصوص تامین گوشت قرمز گرم و منجمد در سطح استان وجود ندارد.

مدیر توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی افزود: گوشت گرم وارداتی تاکنون در سطح بازار استان توزیع نشده و گوشت منجمد نیز به اندازه کافی در انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام استان ذخیره سازی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز