خبرگزاری کار ایران

صبح امروز اتفاق افتاد؛

واژگونی یک دستگاه اتوبوس در مسیر اراک ـ قم / نقص فنی علت واژگونی اتوبوس بوده است / این سانحه 15 مصدوم به همراه داشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۶۲۶

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: یک دستگاه اتوبوس ولوو، در ساعت 6 و 15 دقیقه صبح امروز (شنبه) در مسیر اراک ـ قم، به علت نقص فنی واژگون شد. این اتوبوس از اهواز به سمت تهران در حرکت بود که مقابل راهدارخانه گل‌دشت دچار سانحه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمد پورشمس افزود: کارشناسان پلیس راه حاضر در صحنه، علت واژگونی این اتوبوس را نقص فنی در سیستم ترمز و پاره شدن شیلنگ باد و قفل شدن چرخ اتوبوس اعلام کردند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان مرکزی نیز با بیان اینکه این سانحه 15 مصدوم به همراه داشت، گفت: 12 نفر از 15 نفر مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس اهواز به تهران در مسیر اراک ـ قم، از بیمارستان ولیعصر اراک ترخیص شدند.

بهروز ایران‌نژاد افزود: در حال حاضر تنها یک مصدوم این حادثه به دلیل بریدگی در ناحیه دست در بیمارستان ولیعصر اراک بستری است که به زودی ترخیص می‌شود. 2 نفر از مصدومان این حادثه نیز توسط عوامل امدادی به بیمارستان قم منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه هیچگونه مورد فوتی به ثبت نرسیده است، ادامه داد: در راستای امدادرسانی به این حادثه، 5 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس 115 و یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز