خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۲ تبریز خبر داد:

پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی ساختمان فرهنگی رسانه‌ای تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۰۴۵

شهردار منطقه ۲، از پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی ساختمان فرهنگی رسانه‌ای تبریز خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، موسی علیپور در یازدهمین نشست از سلسه نشست های مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: در شهرک رجایی شهر ساختمانی با موضوع خدماتی و رفاهی در حال احداث است که طبق دستور شهردار تبریز این محل تبدیل به ساختمان فرهنگ و رسانه شهر می شود.

وی با بیان اینکه این پروژه با مشکلات حقوقی مواجه بود که برطرف شده است، افزود: این ساختمان در شش طبقه با مساحت هفت هزار و ۴۷۶ متر در حال احداث است که عملیاتی عمرانی آن ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شهردار منطقه ۲ با بیان اینکه در بودجه سال آینده رقم ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز این ساختمان در نظر گرفته شده است، گفت: تقسیم‌بندی صنف های فرهنگی رسانه ای در این مجموعه انجام می شود.

* موزه فوتبال تبریز، ظرفیتی مناسب برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی

شهردار منطقه ۲ تبریز همچنین با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و ورزشی موزه فوتبال، از اجرای برنامه های هفتگی فرهنگی و ورزشی در این منطقه خبر داد.

موسی علی‌‎پور از پیش بینی ۵۲ برنامه فرهنگی ورزشی طی سال آینده خبر داد و گفت: با استفاده از ظرفیت ها و فضاهای موجود، می توان فرهنگ و ورزش تبریز را بهتر و بیشتر معرفی کرد.

وی با بیان اینکه تاریخ ورزش و بخصوص فوتبال تبریز و آذربایجان شرقی غنی و سرشار از شخصیت های ارزشمند است، برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی را راهکاری مطلوب برای معرفی این شخصیت ها دانست.

علی‌پور موزه فوتبال تبریز را که در مجاورت ساختمان شهرداری منطقه ۲ واقع شده، فضایی مناسب برای اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی ارزیابی کرد و از احیای دوباره این مجموعه خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز