خبرگزاری کار ایران

ساعت کاری دستگاه های اجرایی استان ایلام تغییر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۸۸۹

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام از تغییر ساعت کاری دستگاه های اجرایی این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، ناصر نجفی روز شنبه اظهار داشت: بنا بر تصویب‌نامه شماره ۱۷۰۵۵۸ مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ هیئت وزیران، در بازه زمانی اول آذر ماه تا انتهای بهمن‌ماه و موافقت استاندار و در اجرای بند ۱ مصوبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ کمیته سوخت زمستانی، بدینوسیله ساعت کاری همه دستگاه‌های اجرایی استان به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان تا اطلاع ثانوی سال‌جاری از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ و ساعات اداری بانک‌ها و دانشگاه‌ها به شرح ذیل اعلام می‌ شود:

وی افزود: تمامی واحدهای سرپرستی و مدیریت بانک‌ها نیز روز شنبه تا چهارشنبه از ۸ صبح الی ۱۴ و روز پنجشنبه ۸ صبح الی ۱۲ فعالیت خواهند کرد.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: ساعت کاری واحدهای اداری دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی بعد از امتحانات پایان ترم جاری از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ است.

نجفی تاکید کرد: همچنین مدیران نسبت به رعایت ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری و موارد ذیل اهتمام لازم داشته باشند:

۱- کاهش ۱۰ درصدی مصرف انرژی در مقایسه با سال گذشته

۲- تنظیم دمای موتورخانه ادارات مطابق دستورالعمل ارسالی شرکت گاز استان

۳- با توجه به اهمیت کاهش مصرف انرژی دستگاه‌ها مطابق با ساعت کاری جدید، نسبت به روشن و خاموش کردن موتورخانه یک ساعت قبل از شروع و یک ساعت قبل از پایان ساعت کاری ادارات اقدام لازم معمول گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز