خبرگزاری کار ایران

مدیر فرودگاه یاسوج در گفت و گو با ایلنا :

پروازهای یاسوج _ مشهد مورد استقبال قرار نگرفت و لغو شد/ با چراغ دنبال مسافر گشتیم‌ اما استقبالی نکردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۶۷۵

مدیر فرودگاه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از لغو پرواز یاسوج-مسجد و برعکس به دلیل استقبال نکردن مردم از این پرواز خبرداد.

"عنایت انصاری" در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: با پیگیری های فراوانی که صورت گرفت پرواز یاسوج به مشهد و برعکس از فرودگاه یاسوج برقرار و بعد از مدت کوتاهی متاسفانه پروازهای برقرار شده به دلیل استقبال نکردن مسئولان و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد لغو شد.

وی با بیان اینکه حدود ۵۷۰ زوار را توانستیم در مدت برقراری پروازها به مشهد مقدس اعزام کنیم، اظهارداشت: متاسفانه بعد از مدتی به دلیل استقبال نکردن مسئولان و مردم از این پروازها، پروازها لغو و اکنون پرواز یاسوج به مشهد و برعکس از فرودگاه یاسوج انجام نمی شود.

مُدیر فرودگاه یاسوج از نشست های خود با برخی از مدیران عامل بانک ها جهت پرداخت تسهیلات کم بهره به زوار مشهد برای پرداخت هزینه بلیت های پرواز از این فرودگاه به فرودگاه مشهد هم خبرداد و خاطرنشان کرد: متاسفانه با وجود برخی همکاری ها، نتوانستیم از این طریق، پروازها را برقرار کنیم.

انصاری گفت: با برخی از مدیران کل و روسای سازمان ها و ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد برای خرید بلیت و اعزام همکاران و خانواده های همکاران شان به مشهد مُقدس هم نشست هایی داشتیم اما استقبالی از مصوبات این نشست ها نشد.

وی با تاکید براینکه پیگیری این موضوعات از وظایف مسئولان فرودگاه نیست، یادآورشد: ما برای اینکه پروازها را برای همیشه برقرار نگه داریم و از سویی هم استانی ها برای تردد به مشهد با مشکلاتی نظیر طولانی بودن مسافت و تصادفات در این سفر مواجه نشوند این تلاش ها را کردیم اما استقبالی صورت نگرفت.

مُدیر فرودگاه یاسوج گفت: چراغ به دست از این اداره به آن اداره و از این بانک به آن بانک رفتیم تا بتوانیم پرواز یاسوج به مشهد و برعکس را از این فرودگاه حفظ کنیم اما موفق نشدیم و از اینکه این پرواز لغو شده نگران هستیم.

انصاری از فراهم بودن تمامی زیرساخت ها برای انجام پرواز از فرودگاه یاسوج به فرودگاه مشهد خبرداد و تاکیدکرد اگر قرار است این پرواز دوباره به فعالیت گذشته خود برگردد باید از سوی مردم و مسئولان استانی مورد استقبال قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز