خبرگزاری کار ایران

ایمن سازی 86 نقطه حادثه خیز در جاده‌های استان مرکزی / شانه سازی در 401 کیلومتر از جاده‌های استان انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۹۲۹

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با اقدامات انجام شده از سوی این اداره کل، 86 نقطه حادثه خیز در جاده‌های این استان ایمن سازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهرداد جهانی افزود: در این بازه زمانی از تعداد تمامی نقاط حادثه خیز جاده‌های استان مرکزی، 14 نقطه در جاده‌های شهرستان ساوه، 14 نقطه در جاده‌های شهرستان زرندیه، 10 نقطه در جاده‌های شهرستان آشتیان، 9 نقطه در جاده‌های شهرستان کمیجان، 9 نقطه در جاده‌های شهرستان دلیجان، 7 نقطه در جاده‌های شهرستان فراهان، توسط این اداره کل ایمن سازی شد.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت 6 نقطه در جاده‌های شهرستان شازند، 5 نقطه در جاده‌های شهرستان تفرش، 3 نقطه در جاده‌های شهرستان اراک، 3 نقطه در جاده‌های شهرستان محلات، 3 نقطه در جاده‌های شهرستان خنداب، یک نقطه در جاده‌های شهرستان خمین و 2 نقطه در جاده‌های شهر غرق آباد، توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی ایمن سازی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اظهار داشت: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون شیب شیروانی 336 کیلومتر از جاده‌های استان اصلاح شد. این میزان عملیات در شهرستان‌های مختلف استان از جمله اراک، خمین، محلات، دلیجان، شازند، کمیجان و خنداب انجام شده‌ است.

جهانی تصریح کرد: در راستای افزایش بخشندگی جاده‌های استان مرکزی و کاهش حوادث رانندگی در استان، شانه سازی در 401 کیلومتر از جاده‌های این استان توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انجام شده است.

وی بیان داشت: عملیات شانه سازی در شهرستانهای مختلف استان مرکزی از جمله 82 کیلومتر در شهرستان کمیجان، 60 کیلومتر در شهرستان ساوه، 34 کیلومتر در شهرستان تفرش، 23 کیلومتر در شهرستان فراهان، 20 کیلومتر در شهرستان آشتیان، 12 کیلومتر در شهرستان زرندیه و 20 کیلومتر در شهر غرق آباد انجام شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز