خبرگزاری کار ایران

فرمانده ارشد سپاهی در کهگیلویه و بویراحمد:

هدف انقلاب ما نابودی نابرابری و «دیکتاتور» بود/ از امروز بیش از گذشته باید گوش به فرمان ولی فقیه باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۱۹۳

فرمانده ارشد سپاهی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما با «دیکتاتور» جنگیدیم، با نابرابری جنگیدیم و هدف انقلاب ما نابودی نابرابری و «دیکتاتور» بود اما الان دشمنان ما می‌خواهند با مُغالطه به خودمان بگویند؛ «دیکتاتور».

به گزارش ایلنا از یاسوج، سردار حمید خُرمدل در همایش معتمدین، ریش سپیدان، بزرگان طوایف و برخی از چهره‌های فرهنگی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با بررسی نگاه و نظر دشمنان درباره ایران، اظهار داشت: ما به فکر تنگناهای اقتصادی هستیم و عَظمت و شکوه جمهوری اسلامی ایران را نمی‌بینیم و البته قطعا شعار همیشگی ما «مَرگ بر دیکتاتور» است.

وی گفت: ما با «دیکتاتور» جنگیدیم، با نابرابری جنگیدیم و هدف انقلاب ما نابودی نابرابری و «دیکتاتور» بود اما الان دشمنان ما می‌خواهند با مُغالطه به خودمان بگویند؛ «دیکتاتور».

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در هیچ کشوری در دنیا مثل جمهوری اسلامی ایران استقلال وجود ندارد، خاطرنشان کرد: همین آمریکا که ادعای استقلال می کند هم مانند ما استقلال ندارد.

خُرمدل گفت: آمریکا می‌خواست بعد از برجام، بَرجام نظامی را علیه ایران اجرا کند اما قدرت نظامی ایران چنان است که تمام دنیا از آن می‌ترسد.

وی با بیان اینکه ایران روزی نمی‌توانست سیم‌خاردار تهیه کند اما اکنون پَهبادهای نظامی را به دیگر کشورها می‌فرستد، یادآورشد: امروز وظیفه و رسالت ما مسئولین بیشتر از همیشه است زیرا هَجمه به ولایت فقیه  است  و از امروز بیش از گذشته باید گوش به فرمان ولی فقیه باشیم.

فرمانده ارشد سپاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمنان ایران تا دیروز می‌گفتند تجزیه و امروز می‌گویند خودمختاری.

خرمدل معتقدست: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که با زور نمی‌توانند جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرند به همین دلیل از شیوه های دیگر کار خود را می‌خواست پیش ببرد و البته این جنگ ادامه دارد و ما هم دلی بزرگ داریم.

وی گفت: ما مقابله را با دشمنان خود ادامه می‌دهیم و دشمنان بزرگی هم داریم که با اتحاد و همدلی تحت فرمان ولایت فقیه بر این دشمنان پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز