خبرگزاری کار ایران

مدیر کل استاندارد اردبیل تاکید کرد؛

ضرورت نصب‌ شناسه‌ ملی جدید در کابین ‌آسانسورها از دیماه سالجاری

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۷۰۶

مدیرکل استاندارد استان اردبیل بر ضرورت نصب‌ پلاک ملی جدید ۱۰ رقمی دارای علامت استاندارد در کابین ‌آسانسورها از دیماه سالجاری تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی مدیرکل استاندارد استان اردبیل در جلسه کمیته فنی اداره کل اظهار کرد: بر اساس اعلام سازمان ملی استاندارد ایران و با توجه به لزوم امکان ردیابی تائیدیه‌های ایمنی آسانسور توسط مالکان و بهره برداران آسانسور، اطلاع از آخرین وضعیت آسانسورها در سراسر کشور و ایجاد بستر مناسب در انجام بازرسی اولیه و ادواری سالیانه آنها، نصب پلاک شناسه ملی 10 رقمی آسانسور الزامی است.

علایی افزود: شرکت‌های طراحی و مونتاژ آسانسور پس از ثبت درخواست بازرسی و طی فرآیند استانداردسازی و اخذ تاییدیه ایمنی از شرکت بازرسی فنی تائید صلاحیت شده سازمان و دریافت شناسه ملی آسانسور مربوط از طریق سامانه مدیریت بازرسی آسانسور، باید نسبت به تهیه و نصب این پلاک در داخل کابین آسانسور اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: مطابق قالب جدید اعلام شده از سوی سازمان ملی استاندارد ایران پلاک‌ شناسه‌ ملی10 رقمی آسانسور نصب شده در داخل کابین ها باید حاوی نشان استاندارد ملی ایران بوده و از ابتدای دی ماه سالجاری نصب پلاک مزبور در قالب جدید الزامی است.

علایی تصریح کرد: مسئولیت نصب پلاک شناسه ملی آسانسور در طول اجرای قرارداد بر عهده " شرکت سرویس و نگهدار" است و شرکت سرویس و نگهدار، موظف است در صورت مخدوش شدن و یا برداشته شدن این پلاک‌ها در طول اجرای قرارداد نسبت به نصب مجدد آنها در کابین اقدام کنند.

مدیرکل استاندارد استان عنوان کرد: شهروندان عزیز می‌توانند با ارسال شناسه ملی آسانسور به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ از نام شرکت نصاب، شرکت بازرسی‌کننده، تاریخ آخرین تائیدیه بازرسی آسانسور و تاریخ انقضای گواهینامه ایمنی آسانسور خود مطلع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز