خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس جمهور خبر داد؛

راه‌اندازی 13 خانه خلاق شاهد و ایثارگر در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۸۰۹

معاون رئیس جمهور گفت: در حال حاضر 13 خانه خلاق در سطح استان‌های کشور افتتاح شده و همچنین برای برگزاری رویدادهای استارتاپی هم سامانه‌ای اختصاصی طراحی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در جمع خبرنگاران استان قزوین گفت:  سامانه‌ای برای رویدادهای استارتاپی خانواده‌های ایثارگر و شاهد طراحی شده و از طریق این سامانه تاکنون یک‌هزار شرکت استارتاپی شناسایی شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ادامه داد: شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها مورد حمایت قرار خواهد گرفت و در این حوزه سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

معاون رئیس جمهور عنوان کرد: جایزه صعود برای رقابت بین شرکت‌های استارتاپی خانواده‌های شاهد و ایثارگر طراحی شده که یک دوره آن برگزار شدده است.

وی ادامه داد: برای عرضه محصولات استارتاپی به بازار در نمایشگاه‌ها حضور پیدا خواهیم کرد و درپی این هستیم که نمایشگاه‌های ویژه خانواده‌های ایثارگر و شاهد در این حوزه را داشته باشیم.

قاضی‌زاده هاشمی اظهار کرد: برای استفاده از ظرفیت‌های علمی خانواده‌های شاهد و ایثارگر تفاهم نامه‌هایی با پارک‌های علم و فناوری منعقد شده، همچنین به دنبال فعال بودن سازمان‌های اقتصادی هستیم که در آن انتقال تکنولوژی در حوزه‌های مختلف مانند صنعت طیور، برق و آب مطرح است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز