خبرگزاری کار ایران

تمهیدات ترافیکی و رایگان شدن قطار شهری برای تشییع پیکر طلبه شهید در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۵۵۹

دستگاه‌های خدمات شهری در شیراز تمهیدات ترافیکی ویژه ای برای برگزاری آیین تشییع پیکر شهید طلبه محمد مویدی وضع کرده اند ، رایگان شدن خدمات قطار شهری شیراز برای انتقال شهروندان و حضور گسترده در این مراسم بصورت رایگان از جمله این خدمات است.

به گزارش ایلنا، رئیس  پلیس راهور کلانشهر شیراز روز شنبه  اعلام کرد که در راستای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت، برنامه مدیریت ترافیک برای روز شنبه ۲۸ آبان اعمال خواهد شد.

بنابر اعلام پلیس فارس،سرهنگ حمید کریمی، در خصوص تمهیدات ترافیکی  این مراسم  در شیراز گفت: از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح امروز شنبه ۲۸ آبان ماه تا پایان مراسم تشییع، مسیرهای منتهی به محدوده برگزاری مراسم برای تردد خودروها بسته است.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، از میدان احسان به سمت پل معالی آباد وبرعکس از پل معالی آباد به سمت میدان احسان مسیر بسته می‌شود.

رئیس پلیس راهور شیراز  افزود: رانندگان و ساکنین ضلع غربی بلوار معالی آباد می توانند از مسیرهای جایگزین بلوار میرزای شیرازی، بلوار پرستار، بلوار گلدشت و کمربندی  تردد کرده و برای ساکنین ضلع شرقی بلوار معالی آباد نیز بلوار فرهنگ شهر، بلوار کسایی،بلوار میرزای شیرازی کوچه ۲۳ درنظر گرفته شده است.

کریمی همچنین از شهروندان شیراز و رانندگان درخواست کرد که از توقف خودروهای خود در محدوده‌های اعلام شده، خودداری کنند.

سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز نیز با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که همزمان با برگزاری مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع امنیت حجت الاسلام محمد مویدی در بولوار شریعتی(معالی آباد )، خدمات مترو شیراز در روز شنبه ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۱ ساعت ۸ الی ۹ و ۳۰ دقیقه صبح کلیه ایستگاه‌های خط یک و همچنین از ساعت ۱۱ الی ۱۲ سه ایستگاه میرزای شیرازی، شریعتی و احسان رایگان است.

حجت الاسلام محمد مویدی شامگاه سه شنبه ۲۴ آبان ماه در اثر برخورد کوکتل مولوتوف به سر که توسط اغتشاشگران پرتاب شد به شهادت رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز