خبرگزاری کار ایران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد؛

افزایش ظرفیت مسکن خبرنگاران از 12 هزار نفر به 24 هزار نفر/قرارگاه نشاط اجتماعی به بهانه جام جهانی فوتبال در کشور راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۶۲۸

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص مسکن خبرنگاران، گفت: در این خصوص تفاهم نامه با وزیر راه و شهرسازی منعقد شده و این اقدام با همکاری بخش های مختلف انجام و تلاش می شود با همت بیشتری نسبت به سایر بخش ها پیش رود. ظرفیت مسکن خبرنگاران نیز از 12 هزار نفر به 24 هزار نفر افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدمهدی اسماعیلی در جریان سفر به استان مرکزی و در جمع خبرنگاران، افزود: در ارتباط با مسکن هنرمندان پیشکسوت نیز پیگیر این موضوع هستیم که از تمام ظرفیت های وزارتخانه و سایر مجموعه ها استفاده شود تا در کنار رفع دغدغه مسکن در کشور، دغدغه مسکن اهالی فرهنگ و هنر نیز رفع شود.

وی در خصوص تسهیلات صندوق اعتباری هنر نیز ادامه داد: در سال گذشته با همکاری بخش های مختلف، به صورت ویژه در 3 بخش و به شکل خارج از نوبت، بیش از 500 میلیارد تومان تسهیلات در اختیار اهالی فرهنگ و هنر و رسانه قرار گرفت. برای سایر مباحث از جمله بیمه نیز در سال جاری گام های خوبی برداشته شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص پخش بازی های جام جهانی به عنوان یک رخداد مهم ورزشی، اظهار داشت: در کشور یک قرارگاه نشاط اجتماعی به بهانه جام جهانی فوتبال راه اندازی و فعالیت‌های آن در کشور آغاز شده است.

اسماعیلی تصریح کرد: در ارتباط با رخداد جام جهانی برنامه های گسترده ای با محوریت تمامی نهادهای فرهنگی پیش بینی شده است. جام جهانی به عنوان یک رخداد مهم ورزشی می‌تواند انسجام عمومی جامعه را افزایش دهد و باعث نشاط و ایجاد فضای شادی در کشور شود.

وی بیان داشت: تمهیدات گسترده ای در کشور قطر و محل رایزنی فرهنگی با حضور اهالی فرهنگ و هنر و رسانه پیش بینی شده است. همچنین برنامه های متنوعی برای معرفی فرهنگ اصیل ایرانی نیز پیش بینی شده است. در داخل کشور نیز از تمامی ظرفیت ها برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی استفاده خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز